مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت
تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 20
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 20
بازديد ماه : 114
بازديد کل : 136776
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بررسی مادربرد GA-Z68XP-UD3 گیگابایت 

مدتی است که شرکت اینتل نسل دوم پردازنده های Core خود را تولید کرده و کم کم قصد دارد آن را جایگزین نسل اول کند. همانطور که پیش از این در مقاله های بسیاری به این موضوع پرداخته شده است، معماری پردازنده های اینتل به کلی دچار تغییر شدند و تفاوت ها و برتری های بسیاری نسبت به نسل های گذشته ایجاد شد. به همین دلیل نسل اول پردازنده های Core عاری از اشکال نبودند و هر از چند گاهی نقص های ریز و درشت این پردازنده ها گریبانگیر شرکت های تولید کننده و کاربران می شد.



از اینرو شرکت اینتل نسل دوم این پردازنده های فوق العاده را با تغییراتی کوچک اما تاثیرگذار با فاصله زمانی نسبتا کمی تولید و روانه بازار کرد. شرکت های بزرگ و اصلی تولید کننده مادربرد در دنیا نیز روز به روز بر پایه این پردازنده ها و چیپ ست های جدید به طراحی و ساخت مادربردهای جدید پرداختند. یکی از این شرکت ها، که مثل همیشه جزو پرکارترین تولید کنندگان مادربردهای جدید به شمار می رود، شرکت گیگابایت است که تا کنون مادربردهای بسیاری را با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های جدید اینتل تولید و در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از بهترین، به صرفه ترین و جدیدترین محصولات تولید شده توسط گیگابایت مادربرد GA-Z68XP-UD3 است.

همانطور که از نام این محصول پیدا است پیکره بندی آن بر اساس چیپ ست Z68 اینتل طراحی شده است. اولین نکته ای که در مورد این مادربرد خودنمایی می کند انتخاب شدن آن به عنوان بهترین مادربرد چیپ ست Z68 در بازه قیمت بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ دلار توسط وب سایت معتبر Tomshardware.com است. این انتخاب پس از انجام تست ها و آزمایش های متعدد بر روی چندین مادربرد Z68 تولید شده توسط شرکت های مختلف صورت گرفته است که نشان از قابلیت های بالای GA-Z68XP-UD3 دارد که به بررسی این قابلیت ها خواهیم پرداخت.

اگر سری به وب سایت گیگابایت و صفحه مخصوص این مادربرد بزنید مشاهده خواهید کرد که علی رقم اینکه یک محصول میان رده با قیمت نسبتا پایین به شمار می رود، اما برای ساخت آن از پیشرفته ترین فن آوری ها استفاده شده و توانایی پشتیبانی از جدیدترین امکانات انحصاری و غیر انحصاری را دارد.

به این ترتیب که بسته به کاربری که از سیستم خود دارید می توانید انواع پردازنده های Core i7، Core i5، Core i3، Pentium و Celeron با سوکت LGA1155 را بر روی آن نصب کنید. پشتیبانی از تمامی این پردازنده ها نیز توسط چیپ ست Intel Z68 Express صورت می گیرد. همچنین این مادربرد مجهز به چهار اسلات حافظه است که هر کدام توانایی پشتیبانی تا ۸ گیگابایت حافظه DDR3 از توان ۱۰۶۶ تا ۲۱۳۳ مگاهرتز را دارد.

حافظه های پیشرفته ای که به افزایش سرعت پردازش سیستم در محیط های نرم افزاری مختلف کمک قابل توجهی می کنند و به خصوص برای کاربران حرفه ای از اهمیت بسیاری برخوردارند. برای برطرف کردن نیاز گرافیکی سیستم نیز، این مادربرد مجهز به دو اسلات مخصوص کارت گرافیک است که از کارت های PCI Express x16 با سرعت های x16 و x8 پشتیبانی می کنند. همچنین می توان دو کارت گرافیک نصب شده بر روی این اسلات ها را به واسطه فن آوری های AMD CrossFireX و NVIDIA SLI به یکدیگر متصل کرد. البته یک خروجی گرافیکی آنبرد نیز بر روی مادربرد قرار دارد که مجهز به سوکت HDMI بوده و تصاویری با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را به نمایش درمی آورد.

علاوه بر این، خروجی های نسل جدید USB3.0 و SATA3 نیز بر روی این مادربرد تعبیه شده است. چیپ صوتی استفاده شده در این مادربرد نیز قابلیت ارائه صدای ۷٫۱ کاناله دالبی را دارد. این صدای خروجی که توانی برابر با ۱۰۸ دسی بل دارد از کیفیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و خروجی فوق العاده ای را در هنگام تماشای فیلم، پخش موسیقی و یا انجام بازی های رایانه ای در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر فن آوری های به کار رفته انحصاری گیگابایت در این مادربرد که باعث افزایش قابلیت های آن می شوند می توان به LucidLogix Virtu GPU برای افزایش توانایی گرافیکی سیستم، ۱۲ فاز توان رسانی به پردازنده برای افزایش پایداری، فن آوری بایوس دوگانه برای ارتقای سطح امنیت، ON/OFF Charge، Cloud OC و TouchBIOS اشاره کرد. به این ترتیب GA-Z68XP-UD3 به مادربردی پر از قابلیت ها و ویژگی های کاربردی با قیمیتی مناسب تبدیل شده است. این مادربرد با گارانتی آواژنگ در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد.

به نقل از پایگاه خبری برسام
 


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: